Number of the records: 1
Tradícia lepšia ako marketing
Title Tradícia lepšia ako marketing Author info Júlia Mekyňová Author Mekyňová Júlia Source document Profit. Roč. 24, č. 20 (5. októbra 2016), s. 12-13. - Bratislava : PETIT PRESS, 2016. ISSN 1335-4620 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Keywords produkty * potraviny * nápoje nealkoholické * značky * marketing * socializmus * história * Slovensko Annotation Tradícia a kvalita nepotrebujú do neba volajúcu reklamu. Nostalgia a putá z minulosti sú účinnejšie ako masové kampane v sociálnych médiách. Renesancia starých dobrých produktov prišla koncom 90. rokov. Niektoré snahy výrobcov sladkostí o inováciu nevyšli. Socialistický recept môže fungovať aj v zahraničí. Večne živé produkty. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2016: 14-25
article
Number of the records: 1