Number of the records: 1  

Tradícia lepšia ako marketing

  1. Title Tradícia lepšia ako marketing
    Author infoJúlia Mekyňová
    Author Mekyňová Júlia
    Source document Profit. Roč. 24, č. 20 (5. októbra 2016), s. 12-13. - Bratislava : PETIT PRESS, 2016. ISSN 1335-4620
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Keywords produkty * potraviny * nápoje nealkoholické * značky * marketing * socializmus * história * Slovensko
    AnnotationTradícia a kvalita nepotrebujú do neba volajúcu reklamu. Nostalgia a putá z minulosti sú účinnejšie ako masové kampane v sociálnych médiách. Renesancia starých dobrých produktov prišla koncom 90. rokov. Niektoré snahy výrobcov sladkostí o inováciu nevyšli. Socialistický recept môže fungovať aj v zahraničí. Večne živé produkty.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: 14-25

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.