Number of the records: 1
Aplikácia probitovej regresie pri analýze konzumácie značky
Title Aplikácia probitovej regresie pri analýze konzumácie značky Translation An Application of probit regression to the analysis of brand consumption Author info Soňa Coss Author Coss Soňa EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI Source document Revue sociálno-ekonomického rozvoja : vedecký recenzovaný on-line časopis. Roč. 2, č. 2 (2016), s. 26-39 online. - Bratislava : Katedra sociálneho rozvoja a práce NHF EU, 2016. ISSN 2453-6148 Výstup z projektu VEGA 1/0092/15 Moderné prístupy k navrhovaniu komplexných štatistických prieskumov
Note VEGA 1/0092/15 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 519.86 - Teória ekonomicko-matematických modelov Keywords metódy štatistické * marketing * modely lineárne * analýza regresná Annotation Aplikácia probitovej regresie a je logická interpretovateľnosť. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 01260-001, online References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2016: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 785.8 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1