Number of the records: 1  

Možnosti vplyvu marketingu na nákupné správanie spotrebiteľov v oblasti cestovného ruchu

  1. SYS0229669
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075115.2
    100
      
    $a 20170428d2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Možnosti vplyvu marketingu na nákupné správanie spotrebiteľov v oblasti cestovného ruchu $f Daniela Matušíková, Jaroslava Gburová
    330
      
    $a Marketing vybraných marketingových nástrojov, ktoré ovplyvňujú spotrebiteľov v rámci nákupného rozhodovania a nákupného správania v oblasti cestovného ruchu. Vybrané faktory marketingu ovplyvňujúce v rámci nákupného procesu spotrebiteľov nakupujúcich v oblasti cestovného ruchu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0229663 $1 011 $a 1336-9105 $1 200 1 $a Ekonomické spektrum $b elektronický zdroj $e recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike: scientific on-line journal about Economy and Economics $d Economic spectrum $v Vol. 11, no. 2 (2016), s. 17-24 online $1 210 $a Bratislava $c CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu $d 2016
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005574 $a ruch cestovný
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0020809 $a Matušíková $b Daniela $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0034891 $a Gburová $b Jaroslava $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20170428 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.