Number of the records: 1
Možnosti vplyvu marketingu na nákupné správanie spotrebiteľov v oblasti cestovného ruchu
SYS 0229669 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240417075115.2 100 $a 20170428d2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Možnosti vplyvu marketingu na nákupné správanie spotrebiteľov v oblasti cestovného ruchu $f Daniela Matušíková, Jaroslava Gburová 330 $a Marketing vybraných marketingových nástrojov, ktoré ovplyvňujú spotrebiteľov v rámci nákupného rozhodovania a nákupného správania v oblasti cestovného ruchu. Vybrané faktory marketingu ovplyvňujúce v rámci nákupného procesu spotrebiteľov nakupujúcich v oblasti cestovného ruchu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0229663 $1 011 $a 1336-9105 $1 200 1 $a Ekonomické spektrum $b elektronický zdroj $e recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike: scientific on-line journal about Economy and Economics $d Economic spectrum $v Vol. 11, no. 2 (2016), s. 17-24 online $1 210 $a Bratislava $c CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu $d 2016 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005574 $a ruch cestovný 700 -1
$3 eu_un_auth*0020809 $a Matušíková $b Daniela $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0034891 $a Gburová $b Jaroslava $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170428 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1