Number of the records: 1  

Využívanie online priestoru pri budovaní športovej značky

  1. Title Využívanie online priestoru pri budovaní športovej značky
    TranslationOnline space and its influence on building the sports brand
    Author infoMaroš Rojko
    Author Rojko Maroš
    Source document Global media journal. Roč. 4, č. 2 (2016), s. 77-81. - Bratislava : Fakulta masmédií Paneurópskej vysokej školy, 2016. ISSN 1339-5246
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords budovanie značky * stratégia marketingová * technológie informačné * technológie komunikačné * siete sociálne * internet * marketing elektronický
    AnnotationNové možnosti, ktoré ponúka online priestor pri budovaní športovej značky. Využívanie nových marketingových kanálov, ktoré sú v súčasnosti dostupné, dopomáha budovaniu značky a reputácie. Vďaka tomu sa aj menej známi športovci alebo spoločnosti môžu konkurenčne presadiť, pretože nemusia financovať rozsiahle kampane. Špecifiká športovej značky. Na príklade menej známeho športovca prezentácia budovania značky len pomocou sociálnych sietí. Využívanie sociálnych sietí, ako nového komunikačného kanála, ktorý sa stal najrýchlejšou a najpriamejšou cestou pre spoločnosti. Zhodnotenie tohto trendu využívania online priestoru.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF148.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.