Number of the records: 1
Využívanie online priestoru pri budovaní športovej značky
Title Využívanie online priestoru pri budovaní športovej značky Translation Online space and its influence on building the sports brand Author info Maroš Rojko Author Rojko Maroš Source document Global media journal. Roč. 4, č. 2 (2016), s. 77-81. - Bratislava : Fakulta masmédií Paneurópskej vysokej školy, 2016. ISSN 1339-5246 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords budovanie značky * stratégia marketingová * technológie informačné * technológie komunikačné * siete sociálne * internet * marketing elektronický Annotation Nové možnosti, ktoré ponúka online priestor pri budovaní športovej značky. Využívanie nových marketingových kanálov, ktoré sú v súčasnosti dostupné, dopomáha budovaniu značky a reputácie. Vďaka tomu sa aj menej známi športovci alebo spoločnosti môžu konkurenčne presadiť, pretože nemusia financovať rozsiahle kampane. Špecifiká športovej značky. Na príklade menej známeho športovca prezentácia budovania značky len pomocou sociálnych sietí. Využívanie sociálnych sietí, ako nového komunikačného kanála, ktorý sa stal najrýchlejšou a najpriamejšou cestou pre spoločnosti. Zhodnotenie tohto trendu využívania online priestoru. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2016: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 148.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1