Number of the records: 1
Study: the use of social media for service delivery: how do end-users use customer service 2.0?
Title Study: the use of social media for service delivery: how do end-users use customer service 2.0? Translation Štúdia: Používanie sociálnych médií na poskytovanie služieb: ako koncoví užívatelia používajú zákaznícke služby 2.0? Author info Marcus Diedrich Author Diedrich Marcus Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 12, č. 2 (2017), s. 2-11. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. ISSN 1338-7944 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords technológie nové * technológie informačné * technológie komunikačné * zákazníci * prieskum * dotazníky * internet * médiá sociálne Annotation Spôsob využívania služieb spoločností v čase web 2.0 koncovým zákazníkom. Dotazníkový prieskum zameraný na používateľov, ktorí sú v každodennom kontakte s tovarmi alebo službami a denne využívajú služby spoločností. Definícia termínov web 2.0 a customer service 2.0. Význam webu 2.0 a s tým súviace očakávania zákazníkov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2017: 1-4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 211.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1