Number of the records: 1
The Brand of the National Forest Holding “State Forests”
Title The Brand of the National Forest Holding “State Forests” Translation Značka Národnej lesníckej holdingovej spoločnosti “Štátne lesy” Author info Gabriela Roszyk Kowalska, Piotr Małž Author Roszyk Kowalska Gabriela Co-authors Małž Piotr Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 12, č. 1 (2017), s. 18-26. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. ISSN 1338-7944 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords značky * lesy * konkurencieschopnosť * hodnota podniku * propagácia * zodpovednosť spoločenská Annotation Silná značka znamená náskok pred konkurenciu a je zároveň aj základnou hodnotou podniku. Budovanie značky výrobku, spoločnosti, ktorá ponúka produkty alebo služby sa môže realizovať pomocou marketingovej kampane, reklamy alebo distribúcie. Ale budovanie značky organizácie, akou je Národná lesnícka holdingová spoločnosť „Štátne lesy“ by mala závisieť od propagácie nevýrobných funkcií Štátnych lesov a od spoločenskej zodpovednosti firiem . Napriek de facto monopolné mu postaveniu na lesníckom trhu, Štátne lesy potrebujú, aby ich spoločnosť, vystupujúca v roli stakeholdera holdingovej spoločnosti, akceptovala. Analýza povedomia o značke NFH SF a povedomie o svojom poslaní a činnosti. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2017: 1-4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 120 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1