Number of the records: 1
Súčasné bariéry a prognózy programatického nákupu v digitálnom marketingu v podmienkach slovenského trhu
Title Súčasné bariéry a prognózy programatického nákupu v digitálnom marketingu v podmienkach slovenského trhu : správa o riešení projektu a jeho výsledkoch : I-17-106-00 : doba riešenia rok 2017 Author info Martin Kuchta, Peter Belička, Patrik Richnák, Patrícia Kupkovičová, posudzovatelia: Peter Štarchoň, Gabriela Horváthová Author Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Belička Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Richnák Patrik EUBFPMKML - Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM Kupkovičová Patrícia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Another authors Štarchoň Peter (Recenzent) Horváthová Gabriela (Recenzent) Issue data Bratislava, [2017]. - 4 s. + 4 prílohy Issue 1. vydanie Note I-17-106-00. Document kind správy výskumné Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing elektronický * nákup elektronický * trh elektronický * internet * zber dát * aukcie Public work category Reports about solved problems of scientific-research 11** Allocated grants Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 01178-001, kópia plného textu
book
Number of the records: 1