Number of the records: 1
The Impacts of Deceptive Advertising on Women Consumer
SYS 0242075 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240416111540.3 017 70
$a 10.19044/esj.2017.v13n35p302 $2 DOI 100 $a 20180416d2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a PT 200 1-
$a <The> Impacts of Deceptive Advertising on Women Consumer $f Nafisa Newaz 330 $a Reklama by sa mala riadiť etickými princípmi, ktoré však nie sú vždy realitou. Niektoré reklamu vedú k vykorisťovaniu žien a vyzývajú spotrebiteľky, aby si kúpili produkt bez adekvátneho informovania o produkte. Falošná reklama, ktorá obsahuje nepravdivé informácie a ďalšie otázky, ktoré by mohli v spoločnosti viesť k zhoršeniu morálky. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0241458 $1 011 $a 1857-7431 $1 200 1 $a European Scientific Journal $b elektronický zdroj $v Vol. 13, no. 35 (2017), pp. 302-310 $1 210 $a Azores $c European Scientific Institute and University of the Azores $d 2017 541 1-
$a Vplyv falošných reklám na spotrebiteľky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002460 $a informácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006924 $a väzba spätná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007637 $a ženy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005851 $a spoločnosť konzumná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003486 $a morálka 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002027 $a etika sociálna 700 -1
$3 eu_un_auth*0070336 $a Newaz $b Nafisa $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180416 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1