Number of the records: 1
Neuromarketing - an Opportunity or a Threat?
SYS 0242159 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20180418134825.6 100 $a 20180418a2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Neuromarketing - an Opportunity or a Threat? $f Margareta Nadanyiova 330 $a Podstata neuromarketingu a prehľad vybraných neuromarketingových technológií, ako sú funkčné zobrazovanie pomocou magnetickej rezonancie (FMRI), elektroencefalografia (EEG) a sledovanie očí (eye tracking). Vnímanie neuromarketingu odbornou a laickou verejnosťou. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0238716 $1 011 $a 1335-4205 $1 200 1 $a Communications $e scientific letters of the University of Žilina $v Vol. 19, no. 4 (2017), pp. 90-94 $1 210 $a Žilina $c University of Žilina $d 2017 541 1-
$a Neuromarketing - príležitosť alebo hrozba? 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0043649 $a neuromarketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006435 $a technológie nové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005919 $a správanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné 700 -1
$3 eu_un_auth*0043805 $a Nadányiová $b Margaréta $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180418 $g AACR2
Number of the records: 1