Number of the records: 1
Impulzívny tovar musí padnúť do oka
SYS 0248503 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20200305092820.2 100 $a 20181025a2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a CZ 200 1-
$a Impulzívny tovar musí padnúť do oka $f Kristína Raševová 330 $a Fenomén impulzívneho nakupovania u spotrebiteľov pri pokladničnej zóne. Najvhodnejšie miesta a spôsoby umiestnenia impulzívnych produktov v predajni. Čo všetko musí splniť produkt, aby bol predmetom impulzívneho nákupu. Spotrebiteľské preferencie v rámci pokladničnej zóny. Propagácia nového produktu prostredníctvom termínu Shop in shop, kedy je ochutnávka produktu spojená s emočným alebo interaktívnym zážitkom. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0248456 $1 011 $a 1805-0549 $1 200 1 $a TaPmag $e tovar a predaj $v Č. 43 (9-10/18) (2018), s. 48-50 $1 210 $a Praha $c ATOZ Marketing Services $d 2018 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004322 $a podpora predaja 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005195 $a psychológia predaja 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007607 $a zóny 700 -1
$3 eu_un_auth*0050624 $a Raševová $b Kristína $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20181025 $g AACR2
Number of the records: 1