Number of the records: 1  

Možnosti etickej regulácie v reklame a ich uplatnenie v praxi

  1. Title Možnosti etickej regulácie v reklame a ich uplatnenie v praxi
    Parallel titleThe Possibilities of Ethical Regulation in Advertising and Their Application in Practice
    Author infoMiroslava Loydlová
    Author Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentVplyv inovatívnych marketingových koncepcií na správanie vybraných trhových subjektov na Slovensku II : zborník vedeckých prác z projektu VEGA 1/0802/16. S. 149-161. - Banská Bystrica : Belianum, 2018 / Kusá Alena ; Minárová Martina. ISBN 978-80-557-1452-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords reklama * propagácia * etika * morálka * kódexy etické * organizácie * nápoje alkoholické * tabak * liečivá * zbrane * legislatíva
    AnnotationTrend dodržiavať v reklame princípy spoločenskej užitočnosti a užitočnosti pre spotrebiteľa. Problematika reklamy z pohľadu etiky. Zákon č. 147/2001 Z. z. o reklame a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Všeobecné požiadavky na reklamu podľa zákona. Porovnávacia reklama a jej kritériá. Zákaz reklamovať určité výrobky. Hlavné ciele Rady pre reklamu. Etický kódex Rady pre reklamu. Klamlivá reklama. Príklady klamlivých reklám z praxe.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 00671-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF612.1 KBfrom the EU IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.