Number of the records: 1
Možnosti etickej regulácie v reklame a ich uplatnenie v praxi
Title Možnosti etickej regulácie v reklame a ich uplatnenie v praxi Parallel title The Possibilities of Ethical Regulation in Advertising and Their Application in Practice Author info Miroslava Loydlová Author Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Vplyv inovatívnych marketingových koncepcií na správanie vybraných trhových subjektov na Slovensku II : zborník vedeckých prác z projektu VEGA 1/0802/16. S. 149-161. - Banská Bystrica : Belianum, 2018 / Kusá Alena ; Minárová Martina. ISBN 978-80-557-1452-3 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords reklama * propagácia * etika * morálka * kódexy etické * organizácie * nápoje alkoholické * tabak * liečivá * zbrane * legislatíva Annotation Trend dodržiavať v reklame princípy spoločenskej užitočnosti a užitočnosti pre spotrebiteľa. Problematika reklamy z pohľadu etiky. Zákon č. 147/2001 Z. z. o reklame a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Všeobecné požiadavky na reklamu podľa zákona. Porovnávacia reklama a jej kritériá. Zákaz reklamovať určité výrobky. Hlavné ciele Rady pre reklamu. Etický kódex Rady pre reklamu. Klamlivá reklama. Príklady klamlivých reklám z praxe. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 00671-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 612.1 KB from the EU IP address after logging in article
Number of the records: 1