Number of the records: 1
Product Placement as an Effective Instrument of Marketing Communication
Title Product Placement as an Effective Instrument of Marketing Communication Translation Umiestňovanie produktov ako účinný nástroj marketingovej komunikácie Author info Miroslava Loydlová Author Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2018/1 : zborník vedeckých statí. S. 134-142. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Poláček Marian ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav. ISBN 978-80-225-4507-5 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords umiestňovanie produktov * marketing * komunikácia marketingová * správanie spotrebiteľa * zákazníci Annotation Využívanie umiestňovania produktov ako nástroja marketingovej komunikácie. Výhody a nevýhody použitia umiestnenia produktov pre spoločnosti aj pre zákazníkov. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 00553-017, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 138.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1