Number of the records: 1  

Základné aspekty parciálneho marketingového controllingu

  1. Title Základné aspekty parciálneho marketingového controllingu
    Parallel titleBasic Aspects of Partial Marketing Managerial Accounting
    Author infoGabriela Dubcová, Jana Kissová
    Author Dubcová Gabriela EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Kissová Jana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Aktuálne problémy podnikovej sféry 2018 : zborník vedeckých prác. S. 225-234 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Uhliar Miroslav ; Kintler Jakub ; Fetisovová Elena ; Tršťanská Alena. ISBN 978-80-225-4536-5
    NoteVEGA 1/0569/18 (50%). - VEGA 1/0309/18 (50%)
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing * systémy informačné * kontroling * kontroling podnikový * podnik
    AnnotationDefinícia pojmov marketingový manažment a marketingový controlling. Systém podnikového controllingu. Cyklus marketingového controllingu. Integrovaný systém marketingového controllingu. Ťažiskové funkcie marketingového controllingu. Základné úlohy marketingového controllingu. Podporný marketingový informačný systém. Moduly marketingového informačného systému.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 00805-012, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF984 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.