Number of the records: 1
Základné aspekty parciálneho marketingového controllingu
Title Základné aspekty parciálneho marketingového controllingu Parallel title Basic Aspects of Partial Marketing Managerial Accounting Author info Gabriela Dubcová, Jana Kissová Author Dubcová Gabriela EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Kissová Jana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Aktuálne problémy podnikovej sféry 2018 : zborník vedeckých prác. S. 225-234 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Uhliar Miroslav ; Kintler Jakub ; Fetisovová Elena ; Tršťanská Alena. ISBN 978-80-225-4536-5 Note VEGA 1/0569/18 (50%). - VEGA 1/0309/18 (50%) Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing * systémy informačné * kontroling * kontroling podnikový * podnik Annotation Definícia pojmov marketingový manažment a marketingový controlling. Systém podnikového controllingu. Cyklus marketingového controllingu. Integrovaný systém marketingového controllingu. Ťažiskové funkcie marketingového controllingu. Základné úlohy marketingového controllingu. Podporný marketingový informačný systém. Moduly marketingového informačného systému. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 00805-012, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 984 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1