Number of the records: 1  

Jak představit novou cílovou skupinu

  1. Title Jak představit novou cílovou skupinu
    Author infoMartin Volek, Nikola Slováková
    Author Volek Martin
    Co-authors Slováková Nikola
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 28, č. 4 (2018), s. 14. - Praha : Česká marketingová společnost, 2018. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords marketing * výskum marketingový * skupiny cieľové * komunikácia marketingová
    AnnotationV marketingovom výskume sa stáva, že sa identifikuje nová cieľová skupina, ktorá sa výrazne líši od všetkých predchádzajúcich. Prvým možným spôsobom poznávania novej cieľovej skupiny je navštíviť cieľovú skupinu v jej prirodzenom prostredí. Realizácia takýchto návštev je pomerne nákladná, preto je možné pozvať zástupcu novej cieľovej skupiny na prezentáciu výsledkov výskumu alebo na prednášku. Ďalšia možnosť je s vybranými zástupcami natočiť krátke video a tak vytvoriť vhodnú alternatívu pre reprezentatívne zachytenie charakteristík cieľovej skupiny. Predstavenie novej cieľovej skupiny na vlastné oči umožňuje prekonať bariéru medzi čitateľmi záverečnej správy z marketingového výskumu a novou cieľovou skupinou.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2018: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.