Number of the records: 1
Customer Satisfaction and Loyalty towards Companies in the Slovak Republic
Title Customer Satisfaction and Loyalty towards Companies in the Slovak Republic Translation Spokojnosť zákazníkov a lojalita k spoločnostiam v Slovenskej republike Author info Gabriela Dubcová, Katarína Grančičová, Dana Hrušovská Author Dubcová Gabriela EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document ISCOBEMM 2018: Business Economics, Management and Marketing 2018 : Proceedings of the International Scientific Conference, September 6th and 7th 2018, (Prušánky-Nechory, Czech Republic). S. 61-67. - Brno : Masaryk University, 2018 / Mikuš Petr ; Cenek Martin ; ISCOBEMM 2018: Business Economics, Management and Marketing 2018 International Scientific Conference. ISBN 978-80-210-9164-1 Note VEGA 1/0876/17. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Czech Republic Keywords spokojnosť zákazníkov * lojálnosť zákazníkov * hodnotenie výskumu * podnik * Slovensko * stratégia podniková Annotation Hodnotenie spokojnosti a lojality zákazníkov cez výskum podnikov v Slovenskej republike v roku 2016. Závislosť spokojnosti a vernosti zákazníkov na veľkosti spoločností, ich štruktúre, podľa zamerania, odvetvia a dĺžky pôsobenia v sektore. Vytvorenie správnej predajnej stratégie v konkrétnych spoločnostiach. Public work category Reports at international scientific conferences Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 01006-002, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 151.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1