Number of the records: 1  

Elektronické obchodovanie, možnosti zvýšenia obratu a návštevnosti

  1. Title Elektronické obchodovanie, možnosti zvýšenia obratu a návštevnosti
    TranslationE-commerce, Options for Increasing Sales and Visits
    Author infoJozef Gajdoš
    Author Janečková Nikola
    Co-authors Gajdoš Jozef EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document Journal of Innovations and Applied Statistics : vedecký internetový časopis. Roč. 8, č. 2 (2018), s. 43-48 online. - Košice : Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU, 2018. ISSN 1338-5224
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords podnikanie elektronické * obchod elektronický * stratégia marketingová * internet * reklama * Slovensko * obchod elektronický
    AnnotationInternet je v súčasnosti fenoménom. Je významným zdrojom informácií a prostriedkom komunikácie. Zároveň sa stáva dôležitým obchodným nástrojom využívaným na reklamu, ale stále častejšie aj na predaj výrobkov a poskytovanie služieb. Vymedzenie pojmu elektronické obchodovanie. Súčasnosť elektronického obchodovania.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 01089-001, online
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2018: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené530.1 KBavailable after login
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.