Number of the records: 1
Use of National Design Award in Marketing Communication
Title Use of National Design Award in Marketing Communication Translation Využitie národnej ceny za dizajn v marketingovej komunikácii Author info Rastislav Strhan Author Strhan Rastislav EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Source document Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism : Proceedings of the 6th International Scientific Conference, October 17 - 18, 2019 (Mojmírovce, Slovak Republic). Pp. 426-435 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Škvarčeková Oľga ; Rehák Róbert ; Krnáčová Paulína ; Benešová Dana ; Daňo Ferdinand ; Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-4646-1 Note VEGA 1/0543/18 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords dizajn * komunikácia marketingová * kvalita výrobkov * konkurencia * podpora predaja Annotation Dizajn ako nástroj stratégie diferenciácie. Úloha ocenenia za dizajn a dizajn v marketingovej propagácii. Využitie ceny slovenského dizajnu pri propagácii víťazov prostredníctvom internetu. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E19 00587-046, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 298.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1