Number of the records: 1
Měření efektivity POP kampaní na prodejně
Title Měření efektivity POP kampaní na prodejně Author info Andrea Vozníková, Ondřej Karmazín Author Vozníková Andrea Co-authors Karmazín Ondřej Source document Marketing & komunikace. Roč. 29, č. 4 (2019), s. 16-17. - Praha : Česká marketingová společnost, 2019. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic Keywords efektívnosť * meranie * spotrebitelia * kampane reklamné * rozhodovanie nákupné * stratégia obchodná * obchod * zákazníci * Česko Annotation Popis metód, ktorými sa dá kampaň merať. Skutočnosti, ktoré ovplyvňujú celkovú úspešnosť výrobku. Meranie cenovej a promočnej elasticity. Meranie efektivity na základe predajných dát. Kontrolné a testovacie obchody. Vyhodnotenie kampane v spolupráci s klientom Kofola. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2019: 1-4
article
Number of the records: 1