Number of the records: 1
Marketingová koncepcia v oblasti sociálnych inovácií
SYS 0266249 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20201006134805.8 035 $a 4cc68576-0505-491c-b550-31cd718d307e 100 $a 20200705d2020łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Marketingová koncepcia v oblasti sociálnych inovácií $e diplomová práca $f Martin Javorček $g školiteľ: Peter Filo 210 $a Bratislava $d 2020 215 $a 83 s. 700 -1
$3 eu_un_auth*0063033 $a Javorček $b Martin $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*p0066934 $a Filo $b Peter $f 1958- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20200705 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1