Number of the records: 1
The Application of Forecasting Sales of Services to Increase Business
Title The Application of Forecasting Sales of Services to Increase Business Author info Andrea Kolková Author Kolková Andrea Source document Journal of Competitiveness : Scientific Journal from the Field of Management and Economics. No. 2 (2020), pp. 90-105. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2020. ISSN 1804-1728 DOI 10.7441/joc.2020.02.06 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords prognózovanie * prognózy podnikové * modely prognostické * siete neurónové * služby * výnosy * konkurencia * konkurencieschopnosť * spoločnosti Annotation Použitie prediktívnych modelov na potenciálne zvýšenie konkurencieschopnosti. Overenie presnosti modelov predpovedajúcich výnosy v sektore služieb na základe 6 kritérií presnosti. Presné predpovedanie obchodných premenných je kľúčovým prvkom konkurencieschopnosti spoločnosti, ktorá sa v tomto globalizovanom a digitalizovanom prostredí stáva nevyhnutnou. Na hodnotenie boli vybrané modely ARIMA, modely BATS, modely ETS a modely umelých neurónových sietí. Schopnosť vytvárať a udržiavať konkurenčnú výhodu je jedným z kľúčových faktorov konkurencieschopnosti spoločnosti. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2020: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 766.7 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1