Number of the records: 1
Principles of Marketing - Study Text
SYS 0268414 LBL 00000nlm--22^^^^^---450- 005 20240502074217.3 100 $a 20200916d2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng 102 $a SK 200 1-
$a Principles of Marketing - Study Text $b elektronický zdroj $f Milan Oreský 205 $a 1st Edition 210 $a Bratislava $c [University of Economics of Bratislava] $d 2016 215 $a 318 s. [21,59 AH] $9 21,59 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004404 $a pojmy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*0045299 $a zodpovednosť podniku spoločenská 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002020 $a etika 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006601 $a trhy 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0063802 $a Oreský $b Milan $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1956- $r 21,59 $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0002167 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20200916 $g AACR2 830 $a Nevykazuje sa - pre potreby personálnej bibliografie T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1