Number of the records: 1
Evolution of Sustainability in Marketing
Title Evolution of Sustainability in Marketing Translation Vývoj udržateľnosti v marketingu Author info Katarína Chomová Author Chomová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings from 20th International Joint Conference, October 26 - 27, 2020, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia. Pp. 34-42 online. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2020 / Černá Iveta ; Alghozina Aliya ; Antal Jarolím ; Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment International Joint Conference. ISBN 978-80-245-2395-8. ISSN 2453-6113 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Czech Republic Keywords marketing * marketing spoločenský * marketing environmentálny Annotation Definícia, koncept, rámec a kritická analýza marketingu. Štúdie o marketingových otázkach vo vzťahu ku konceptu udržateľnosti. Vývoja udržateľnosti v marketingu. Vzťah medzi konceptom spoločenského marketingu a udržateľného marketingu. Zelený marketing a zelenší marketing. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E20 00638-006, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 448.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1