Number of the records: 1
Socio-Economic Determinants of Sustainable Consumption and Production in Terms of Impact on Business Performance and Competitiveness – The Contribution of CSR Within SMEs in Creating Welfare for Today's Stakeholders and Future Generations
Title Socio-Economic Determinants of Sustainable Consumption and Production in Terms of Impact on Business Performance and Competitiveness – The Contribution of CSR Within SMEs in Creating Welfare for Today's Stakeholders and Future Generations Translation Sociálno-ekonomické determinanty udržateľnej spotreby a výroby z hľadiska vplyvu na výkonnosť a konkurencieschopnosť podniku – príspevok SZP v rámci MSP k vytváraniu blahobytu pre dnešné zainteresované strany a budúce generácie Author info Peter Achenbach, Gabriela Dubcová Author Achenbach Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Dubcová Gabriela EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Socio-Economic Determinants of Sustainable Consumption and Production : Proceedings of Scientific Papers : VEGA 1/0708/20. Pp. 8-22 online. - Brno : Masaryk University Press, 2020 / Hrušovská Dana ; Suchánek Petr ; Tóth Miroslav. ISBN 978-80-210-9705-6 Výstup z projektu VEGA 1/0708/20 Sociálno-ekonomické determinanty trvalo udržateľnej spotreby a výroby z hľadiska vplyvu na výkonnosť a konkurencieschopnosť podnikov
Note VEGA 1/0708/20 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Czech Republic Keywords zodpovednosť podniku spoločenská * rozvoj trvalo udržateľný * výhody konkurenčné * stratégia podniková * stratégia inovačná * výrobky ekologické * podnik malý * podnik stredný Annotation Poskytovanie príspevkov k spoločenskej zodpovednosti podnikov u malých a stredných podnikov a ich zainteresovaných strán pomocou rôznych foriem a nástrojov na zvýšenie celkového blaha súčasných a budúcich generácií. Miera vytvárania konkurenčnej výhody u spoločnosti a stimulovanie dopytu svojich spotrebiteľov v dokonalej konkurencii pozorovaním, výrobou a implementáciou udržateľných výrobkov. Správanie na trhu u podnikateľa aj spotrebiteľa ako pomoc pri zabránení nadmerného využívania ekosystému Zeme a podporovaní produkcie udržateľného tovaru prostredníctvom efektívnosti, konzistencie a dostatočnosti. Public work category Scientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E20 00768-003, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 944.9 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1