Number of the records: 1  

Socio-Economic Determinants of Sustainable Consumption and Production in Terms of Impact on Business Performance and Competitiveness – The Contribution of CSR Within SMEs in Creating Welfare for Today's Stakeholders and Future Generations

  1. Title Socio-Economic Determinants of Sustainable Consumption and Production in Terms of Impact on Business Performance and Competitiveness – The Contribution of CSR Within SMEs in Creating Welfare for Today's Stakeholders and Future Generations
    TranslationSociálno-ekonomické determinanty udržateľnej spotreby a výroby z hľadiska vplyvu na výkonnosť a konkurencieschopnosť podniku – príspevok SZP v rámci MSP k vytváraniu blahobytu pre dnešné zainteresované strany a budúce generácie
    Author infoPeter Achenbach, Gabriela Dubcová
    Author Achenbach Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Dubcová Gabriela EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Socio-Economic Determinants of Sustainable Consumption and Production : Proceedings of Scientific Papers : VEGA 1/0708/20. Pp. 8-22 online. - Brno : Masaryk University Press, 2020 / Hrušovská Dana ; Suchánek Petr ; Tóth Miroslav. ISBN 978-80-210-9705-6
    Výstup z projektu VEGA 1/0708/20 Sociálno-ekonomické determinanty trvalo udržateľnej spotreby a výroby z hľadiska vplyvu na výkonnosť a konkurencieschopnosť podnikov
    NoteVEGA 1/0708/20
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords zodpovednosť podniku spoločenská * rozvoj trvalo udržateľný * výhody konkurenčné * stratégia podniková * stratégia inovačná * výrobky ekologické * podnik malý * podnik stredný
    AnnotationPoskytovanie príspevkov k spoločenskej zodpovednosti podnikov u malých a stredných podnikov a ich zainteresovaných strán pomocou rôznych foriem a nástrojov na zvýšenie celkového blaha súčasných a budúcich generácií. Miera vytvárania konkurenčnej výhody u spoločnosti a stimulovanie dopytu svojich spotrebiteľov v dokonalej konkurencii pozorovaním, výrobou a implementáciou udržateľných výrobkov. Správanie na trhu u podnikateľa aj spotrebiteľa ako pomoc pri zabránení nadmerného využívania ekosystému Zeme a podporovaní produkcie udržateľného tovaru prostredníctvom efektívnosti, konzistencie a dostatočnosti.
    Public work categoryScientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE20 00768-003, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF944.9 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.