Number of the records: 1
The Importance of Sales Strategy – Adjusting Entrepreneurial Sales Strategies in Times of Market Changes and Digital Transformation
SYS 0272971 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502074313.9 035 $a 250899 $2 CREPC2 100 $a 20210413a2021łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a <The> Importance of Sales Strategy – Adjusting Entrepreneurial Sales Strategies in Times of Market Changes and Digital Transformation $f Lukas Mulka, Peter Štetka 301 $a VEGA 1/0646/20 330 $a Dôležitosť prispôsobenej predajnej stratégie v čase zmien na trhu a digitálnej transformácie v dnešných podnikoch. Teoretický rámec, na ktorom budú založené všetky ďalšie vysvetlenia. Digitálna transformácia a dynamika trhu, ktoré majú významný vplyv na obchodnú stratégiu spoločnosti. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0272891 $1 011 $a 2454-1028 $1 200 1 $a Ekonomika a manažment $b elektronický zdroj $e vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave $d Economics and management: Scientific Journal of the Faculty of Business Management, University of Economics, Bratislava $z eng $v Roč. 18, č. 1 (2021), s. 53-64 online $1 210 $a Bratislava $c Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2021 541 1-
$a Dôležitosť stratégie predaja - prispôsobenie podnikateľských stratégií predaja v čase zmien na trhu a digitálnej transformácie 610 1-
$9 eu_un_auth*0011470 $a stratégia podnikateľská 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004797 $a predaj 610 1-
$9 eu_un_auth*0075519 $a transformácia digitálna 610 1-
$9 eu_un_auth*0003165 $a dynamika ekonomiky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006599 $a trh 610 1-
$9 eu_un_auth*0079800 $a implementácia 700 -1
$3 eu_un_auth*0080639 $a Mulka $b Lukas $4 070 $9 50 701 -1
$3 eu_un_auth*0025179 $a Štetka $b Peter $p EUBFPMKPO $4 070 $9 50 $f 1986- $T Katedra podnikovohospodárska FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20210413 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1