Number of the records: 1
Veletrhy nezmizí, vystavovatelé jim věrí víc než před koronakrizí
Title Veletrhy nezmizí, vystavovatelé jim věrí víc než před koronakrizí Author info Jaroslav Bílek Author Bílek Jaroslav Source document Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 31, č. 2 (2021), s. 23-25. - Praha : Česká marketingová společnost, 2021. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic Keywords veľtrhy * koronavírus * pandémia * firmy * rast podniku * marketing Annotation Význam veľtrhov pre ekonomiku a systém integrovanej marketingovej komunikácie. Vplyv pandémie COVID-19 na veľtrhy. Hlavné dôvody a význam pre účasť vystavovateľov na veľtrhu. Analýza prieskumu realizovaného spoločnosťou Veletrhy Brno v roku 2021. Hodnota, zmysel a kľúčové vlastnosti veľtrhov pre firmy. Vlastnosti veľtrhov pomáhajúce budovať biznis. On-line platformy veľtrhov vs. klasická účasť na veľtrhu. URBIS SMART CITY FAIR 2021 - spoločenská zodpovednosť a trvalá udržateľnosť. Budúcnosť veľtrhov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2021: 1-4
article
Number of the records: 1