Number of the records: 1
Dopady pandémie COVID-19 ako insight študentských kampaní
SYS 0280783 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240417075149.7 100 $a 20220110a2021łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Dopady pandémie COVID-19 ako insight študentských kampaní $f Lucia Spálová, Veronika Szabóová 330 $a Marketingová komunikácia v čase pandémie COVID-19. Príklady tzv. dobrej praxe v oblasti kreatívnej marketingovej produkcie študentov mediálnych a komunikačných štúdií. Študenstká kampaň na zmiernenie negatívneho dopadu COVID-19 na generáciu Z. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0280430 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $e časopis české marketingové společnosti $v Roč. 31, č. 4 (2021), s. 16-17 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2021 610 1-
$9 eu_un_auth*0079799 $a koronavírus 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002460 $a informácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005186 $a psychológia 610 1-
$9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne 700 -1
$3 eu_un_auth*0080738 $a Spálová $b Lucia $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0080740 $a Szabóová $b Veronika $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20220110 $g AACR2
Number of the records: 1