Number of the records: 1  

Dopady pandémie COVID-19 ako insight študentských kampaní

  1. SYS0280783
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075149.7
    100
      
    $a 20220110a2021łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Dopady pandémie COVID-19 ako insight študentských kampaní $f Lucia Spálová, Veronika Szabóová
    330
      
    $a Marketingová komunikácia v čase pandémie COVID-19. Príklady tzv. dobrej praxe v oblasti kreatívnej marketingovej produkcie študentov mediálnych a komunikačných štúdií. Študenstká kampaň na zmiernenie negatívneho dopadu COVID-19 na generáciu Z.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0280430 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $e časopis české marketingové společnosti $v Roč. 31, č. 4 (2021), s. 16-17 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2021
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0079799 $a koronavírus
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002460 $a informácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005186 $a psychológia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0080738 $a Spálová $b Lucia $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0080740 $a Szabóová $b Veronika $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20220110 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.