Number of the records: 1
Budúcnosť obchodovania na sociálnych sieťach
Title Budúcnosť obchodovania na sociálnych sieťach Author info Martin Pápai Author Pápai Martin Source document Obchod : marketing, retail, FMCG. Roč. 27, č. 2 (2022), s. 27. - Bratislava : MAFRA, 2022. ISSN 1335-2008 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords siete sociálne * aplikácie mobilné * stratégia marketingová * obchod elektronický Annotation Presúvanie pozornosti z e-commerce priestoru na sociálne siete. Používatelia trávia čoraz viac času v aplikáciách na svojich smartfónoch, kde hľadajú inšpiráciu a konkrétne produkty. Značky by preto mali myslieť na kvalitnú stratégiu predaja na sociálnych sieťach, ktoré budú mať významné postavenie. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2022: 2
article
Number of the records: 1