Number of the records: 1  

Profesijný rozvoj učiteľov vysokých škôl ako nástroj podpory učenia sa študentov

  1. Title Profesijný rozvoj učiteľov vysokých škôl ako nástroj podpory učenia sa študentov [elektronický zdroj] : recenzovaný zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie
    Author infozostavovateľské práce: Jaromír Novák, Ladislav Pasiar, recenzenti: Rudolf Šlosár, Soňa Kompoltová
    Another authors Novák Jaromír (Editor) EUBFNHKPG - Katedra pedagogiky FNH - zrušená
    Pasiar Ladislav (Editor) EUBFNHKPG - Katedra pedagogiky FNH - zrušená
    Šlosár Rudolf (Recenzent) EUBFNHKPG - Katedra pedagogiky FNH - zrušená
    Kompoltová Soňa (Recenzent)
    Event/Corporation Profesijný rozvoj učiteľov vysokých škôl ako nástroj podpory učenia sa študentov . Medzinárodná vedecká konferencia , Bratislava, Slovensko , 20.06.2022
    Národohospodárska fakulta EU . Katedra pedagogiky
    Issue dataBratislava : Národohospodárska fakulta EU , 2022. - CD-ROM 147 s. [10,84 AH]
    Issue1. vydanie
    ISBN978-80-225-4954-7
    NoteErasmus+ 2020-1-SK01- KA203-078299
    Document kindmiscellanea
    LanguageSlovak, English
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 331.54 - Povolanie. Profesiografia
    Keywords rozvoj profesijný * učitelia * školy vysoké * vzdelávanie * študenti * pedagogika * predmety učebné * riadenie kvality * rozvoj osobný * odmeňovanie
    Public work categoryEditorial and reported works (bibliographies, magazines, encyclopedies, catalogs, dictionaries, year-books...)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Copy count3, currently available 2, at library only 1
    References (7) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Call number919620-919622
    No. of Archival CopyE22 00255-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF4.5 MBz IP adresy EU po prihlásení
    electonic book

    electonic book

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    919620SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    919621SEKSklad knižničného fonduvoľný
    919622SEKSklad knižničného fonduvoľný
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.