Number of the records: 1
Customer Age as a Determinant of Preferences for Information Sources: Empirical Analysis of a Case from Central Europe
Title Customer Age as a Determinant of Preferences for Information Sources: Empirical Analysis of a Case from Central Europe Translation Vek zákazníka, ako determinant preferencií pre informačné zdroje: empirická analýza prípadu zo strednej Európy Author info František Pollák, Peter Markovič Author Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Co-authors Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Source document Economics & Sociology : Journal of Scientific Papers. Vol. 15, no. 2 (2022), pp. 296-311 online. - Szczecin : Centre of Sociological Research. ISSN 2071-789X DOI 10.14254/2071-789X.2022/15-2/18 Note VEGA 1/0140/21. - Registrovaný: Web of Science. - Registrovaný: Scopus Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Poland Keywords komunikácia marketingová * zákazníci * skupiny vekové * preferencie * efektívnosť * konkurencieschopnosť * inovácia * zdroje informácií * stredná Európa Annotation Hľadanie efektívnych prístupov k marketingovej komunikácii. Identifikácia preferovaného spôsobu získavania informácií zákazníkov v závislosti od ich veku - empirická analýza. Výsledky analýzy naznačujú, že mladší zákazníci uprednostňujú online médiá, zatiaľ čo zákazníci v strednom a vyššom veku preferujú tradičné informačné zdroje. Snaha o efektívne cielenie marketingovej komunikácie na optimalizáciu využitia podnikových zdrojov a zvýšenie celkovej konkurencieschopnosti firiem pôsobiacich na trhu strednej Európy. Public work category ADM Registered in WOS Registered in SCOPUS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E22 00267-001, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 868.5 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1