Number of the records: 1  

Využitie dizajnu v produktových inováciách ako zdroj konkurenčnej výhody

  1. SYS0289991
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074440.9
    100
      
    $a 20230116d2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Využitie dizajnu v produktových inováciách ako zdroj konkurenčnej výhody $f Renáta Ševčíková
    330
      
    $a Príspevok sa zameriava na postoj firiem pôsobiacich v Slovenskej republike vo vybraných priemyselných odvetviach na vysokej, strednej a nízkej technologickej úrovni k inováciám a využívaniu dizajnu pri inovácii produktov ako zdroja konkurenčnej výhody. Výskum bol realizovaný v období od júla do novembra 2021 na vzorke 239 firiem pôsobiacich v SR v rôznych odvetviach priemyselnej výroby. Vzťahy medzi premennými boli testované na štatistickú významnosť a vyjadrené pomocou Pearsonovho vzorového korelačného koeficientu. Výsledky testov ukazujú vzťah a súvislosť medzi úlohou dizajnu vo firme a jeho postojom k inováciám ako zdroju konkurencieschopnosti. Potvrdil sa aj vplyv technologickej úrovne odvetvia firmy na jej postoj k dizajnu a rolu vo firme.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0289079 $1 010 $a 978-80-89295-96-8 $1 200 1 $a Engineering Science and Production Management 2022 $e Workshop Proceedings $f Editors: Milan Majerník, Naqibullah Daneshjo, Jana Chovancová $g Reviewers: Jana Štofková, Milan Edl, Mariusz Andrzejewski, Andreas Kohla $v Pp. 123-127 $1 210 $a Košice $c Pro Enviro $d 2022 $1 215 $a 128 s. [13,76 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0034780 $a Majerník $b Milan $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0054929 $a Daneshjo $b Naqibullah $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0061575 $a Chovancová $b Jana $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0025541 $a Štofková $b Jana $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0073057 $a Edl $b Milan $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0086806 $a Andrzejewski $b Mariusz $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0054675 $a Kohla $b Andreas $4 675 $1 710 12 $a Engineering Sciences and Production Management $b Workshop $e Tatranská Lomnica, Slovensko $f 10.-11.11.2022
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0084076 $a dizajn produktový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007080 $a výhody konkurenčné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0076928 $a Ševčíková $b Renáta $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1982- $q ZU $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230116 $g AACR2
    830
      
    $a fm - Pre účely personálnej bibliografie, autorka má ČÚ.
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.