Number of the records: 1
Úspešný Content Marketing
Title Úspešný Content Marketing Author info Viliam Murin Author Murin Viliam EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXI. (2023) : Reviewed Proceeding of Posts from an 21. International Scientific Conference, February 15th - 17th, 2023, Košice - Kaluža. Pp. 78-86. - Košice : KKM PHF, 2023 / Jakub Vincent ; Duľová Spišáková Emília ; Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXI. (2023) International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-5044-4 Note I-23-105-00 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing * reklama * podnik * digitalizácia * budovanie značky * analýzy Annotation Cieľom článku je sústrediť pozornosť na tvorbu obsahového marketingu tak, aby bol pre podniky úspešný. Pri tvorbe obsahu je kľúčové myslieť na to, v akom kontexte a v akej dobe sa nachádzame. Na to, aby sme dokázali urobiť kvalitný content marketing, musí byť zahrnutý do celkovej digitálnej stratégie. Za použitia vedecko-logických metód komparácie, analýzy, syntézy a dedukcie dospejeme k zisteniam, ktoré sú pre takýto typ reklamnej propagácie prínosom. Poukážeme na súčasný vplyv éry asistencie a charakterizujeme digitálnu stratégiu, ktorá je pre efektívny content marketing nevyhnutná. Pozornosť je venovaná taktiež budovaniu značky. Popíšeme proces tvorby kvalitného obsahu a bližšie si špecifikujeme tvorbu person, zbieranie a triedenie podkladov. V článku nezabudneme taktiež na to, ako vyhodnotiť obsahový marketing. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E23 00129-014, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 379 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1