Number of the records: 1
Online Marketing Communication As a Key Tool to Capture the Attention of Generation Z
Title Online Marketing Communication As a Key Tool to Capture the Attention of Generation Z Translation Online marketingová komunikácia ako kľúčový nástroj upútania pozornosti generácie Z Author info Lucia Šujanská, Margaréta Nadányiová Author Šujanská Lucia Co-authors Nadányiová Margaréta Source document Ekonomicko-manažérske spektrum. Vol. 16, no. 2 (2022), pp. 81-90. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2022. ISSN 2585-7258 DOI 10.26552/ems.2022.2.81-90 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords komunikácia marketingová * generácie * marketing elektronický * influencer marketing * siete sociálne Annotation Hlavným cieľom príspevku je analýza využívania online marketingovej komunikácie v podmienkach Slovenska a jej vnímania z pohľadu Generácie Z. To zahŕňa poskytnutie teoretických východísk a rozboru online marketingovej komunikácie z pohľadu slovenských a zahraničných autorov. Dôležitým zdrojom sekundárnych údajov bol vedecký výskum, výročná správa spoločností, štatistika databáz a vydané odborné publikácie. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2022: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 319.9 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1