Number of the records: 1
Vplyv digitálnej marketingovej komunikácie na spotrebiteľské správanie
SYS 0293755 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20231219141559.6 035 $a ef42a6b7-ae79-41a1-bed1-1e3d1f4fdf34 100 $a 20230611d2023łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Vplyv digitálnej marketingovej komunikácie na spotrebiteľské správanie $e diplomová práca $f Karolína Csenkeyová $g školiteľ: Štefan Žák 210 $a Bratislava $d 2023 215 $a 77 s. 700 -1
$3 eu_un_auth*0081915 $a Csenkeyová $b Karolína $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*p0049062 $a Žák $b Štefan $f 1971- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20230611 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1