Number of the records: 1  

Loyalty Programmes and Their Specifics in the Chinese Hospitality Industry - Qualitative Study

  1. Title Loyalty Programmes and Their Specifics in the Chinese Hospitality Industry - Qualitative Study
    TranslationVernostné programy a ich špecifiká v čínskom pohostinskom priemysle - kvalitatívna štúdia
    Author infoKatarína Gubíniová, Thorsten Robert Moller, Silvia Trel’ová, Malgorzata Agnieszka Jarossová
    Author Gubíniová Katarína
    Co-authors Moller Thorsten Robert
    Trel’ová Silvia
    Jarossová Malgorzata Agnieszka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Administrative Sciences. Vol. 13, no. 6 (2023), pp. 1-12. - Basel : MDPI. ISSN 2076-3387
    DOI 10.3390/admsci13060152
    NoteRegistrovaný: Web of Science. - Registrovaný: Scopus
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSwitzerland
    Keywords pohostinstvo * programy vernostné * konkurencieschopnosť * zákazníci * benefity * správanie spotrebiteľa * ruch cestovný * hotely * stratégia marketingová * prieskum * Čína
    AnnotationCieľom príspevku je identifikovať, ktoré aspekty vernostného programu v pohostinstve sú pre čínskych zákazníkov vnímané ako atraktívne. Integrácia vernostných programov do systému marketingového riadenia. Snaha o udržanie zákazníkov prostredníctvom vernostných programov.
    Public work categoryADM
    Registered inWOS
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE23 00253-001, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF283.6 KBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.