Number of the records: 1
Loyalty Programmes and Their Specifics in the Chinese Hospitality Industry - Qualitative Study
Title Loyalty Programmes and Their Specifics in the Chinese Hospitality Industry - Qualitative Study Translation Vernostné programy a ich špecifiká v čínskom pohostinskom priemysle - kvalitatívna štúdia Author info Katarína Gubíniová, Thorsten Robert Moller, Silvia Trel’ová, Malgorzata Agnieszka Jarossová Author Gubíniová Katarína Co-authors Moller Thorsten Robert Trel’ová Silvia Jarossová Malgorzata Agnieszka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Administrative Sciences. Vol. 13, no. 6 (2023), pp. 1-12. - Basel : MDPI. ISSN 2076-3387 DOI 10.3390/admsci13060152 Note Registrovaný: Web of Science. - Registrovaný: Scopus Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Switzerland Keywords pohostinstvo * programy vernostné * konkurencieschopnosť * zákazníci * benefity * správanie spotrebiteľa * ruch cestovný * hotely * stratégia marketingová * prieskum * Čína Annotation Cieľom príspevku je identifikovať, ktoré aspekty vernostného programu v pohostinstve sú pre čínskych zákazníkov vnímané ako atraktívne. Integrácia vernostných programov do systému marketingového riadenia. Snaha o udržanie zákazníkov prostredníctvom vernostných programov. Public work category ADM Registered in WOS Registered in SCOPUS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E23 00253-001, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 283.6 KB publicly available article
Number of the records: 1