Number of the records: 1
Factors Affecting the Frequency of Online Shopping of Young Consumers in the Post-covid-19 Era
SYS 0296105 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20230907091419.5 017 70
$a 10.54933/jmbrp-2023-15-1-1 $2 DOI 100 $a 20230907a2023łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Factors Affecting the Frequency of Online Shopping of Young Consumers in the Post-covid-19 Era $f Tonino Pencarelli, Veronika Skerhakova, Denis Tirpák 330 $a Pochopenie hnacích síl online nakupovania je v dnešnom digitalizovanom svete kľúčové. Pandémia COVID-19 výrazne ovplyvnila nákupné správanie mladých spotrebiteľov a rýchlo zvýšila ich preferencie online nakupovania. Zistiťovanie, ktoré faktory ovplyvňujú frekvenciu online nakupovania mladých spotrebiteľov v období po pandémii. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0296096 $1 011 $a 1339-9381 $1 200 1 $a Journal of Management and Business : Research and Practice $d Časopis pre manažment a podnikanie: výskum a prax $v Vol. 15, no. 1 (2023), s. [1-7] $1 210 $a Prešov $c Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity $d 2023 541 1-
$a Faktory, ovplyvňujúce frekvenciu online nakupovania mladých spotrebiteľov v období po Covid-19 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup 610 1-
$9 eu_un_auth*0061484 $a nákup elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003378 $a mladiství 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 700 -1
$3 eu_un_auth*0089561 $a Pencarelli $b Tonino $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0089562 $a Skerhakova $b Veronika $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0083741 $a Tirpák $b Denis $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20230907 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1