Number of the records: 1
La evaluación en el proceso enseñanza-aprendizaje
SYS 0296812 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240531123952.4 035 $a 1086323 $2 CREPC2 100 $a 20231023d2022łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a spa $d spa $d eng 102 $a CO 200 1-
$a La evaluación en el proceso enseñanza-aprendizaje $d Evaluation in the Teaching and Learning Process $f Diana Patricia Varela Cano 330 $a Hodnotenie je jedným z mnohých faktorov, ktoré ovplyvňujú vzdelávací proces. Je neoddeliteľnou súčasťou vyučovacieho procesu, prostredníctvom ktorého je možné získať neustále informácie o kognitívnych schopnostiach a rozsahu študentov, stave procesu atď. Vychádzajúc zo správ získaných hodnotením vie určiť, ako dosiahnuť zlepšenie postojov žiakov ako aj práce učiteľa. V tejto práci sa pokúsime vykonať analýzu klasifikácie najpoužívanejších hodnotiacich techník a nástrojov na hodnotenie dosahovania cieľov a kompetencií v procese učenia. Budeme hovoriť o hodnotení učenia a hodnotení pre učenie. A skončíme niekoľkými príkladmi položiek, typov hodnotení. 463 -1
$1 010 $a 978-628-7604-13-1 $1 200 1 $a Pensamientos y saberes contemporáneos en educación y pedagogía $f Editor: Mónica Portilla Portilla $v Pp. 101-124 $1 210 $a Cali, Colombia $c Universidad Santiago de Cali $d 2022 $1 215 $a [284 pp.] 541 1-
$a Hodnotenie v procese vyučovania a učenia sa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004139 $a pedagogika 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002100 $a filológia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007044 $a vyučovanie 700 -1
$3 eu_un_auth*0049554 $a Varela Cano $b Diana Patricia $p EUBFAJKRS $4 070 $9 100 $f 1964- $T Katedra románskych a slovanských jazykov FAJ 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20231023 $g AACR2 830 $a mm-zmena kategórie na základe prevodníka T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1