Number of the records: 1  

Assessment of Global Business Literacy of Slovak Students

  1. Title Assessment of Global Business Literacy of Slovak Students
    TranslationHodnotenie globálnej obchodnej gramotnosti slovenských študentov
    Author infoAneta Bobenič Hintošová, Jana Coroničová Hurajová
    Author Bobenič Hintošová Aneta EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Co-authors Coroničová Hurajová Jana EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF
    Source document Geopolitical Perspectives and Technological Challenges for Sustainable Growth in the 21st Century : Proceedings of the 6th International Conference on Economics and Social Sciences, June 15-16, 2023, Bucharest University of Economic Studies, Romania. Pp. 104-111. - Warsaw : Sciendo, 2023 ; Geopolitical Perspectives and Technological Challenges for Sustainable Growth in the 21st Century. ISBN 978-83-67405-54-6. ISSN 2704-6524
    DOI 10.2478/9788367405546-011
    NoteKEGA 026EU-4/2021
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionPoland
    Keywords gramotnosť * gramotnosť finančná * obchod medzinárodný * Slovensko * hodnotenie výskumu * študenti
    AnnotationSlovensko sa považuje za jednu z najotvorenejších európskych ekonomík s pridanou hodnotou, vytvorenou pod zahraničnou kontrolou spoločností, presahujúcou 40 %. Od budúcich absolventov, ktorí túžia pracovať v týchto spoločnostiach, alebo v oblasti medzinárodného obchodu sa očakáva, že budú globálne gramotní a preto je nesmierne dôležité pripraviť ich na budúcu globálnu obchodnú kariéru. Koncept globálnej obchodnej gramotnosti a jeho zhodnotenie na vzorke slovenských študentov, by mal viesť k úprave ich pripravenosti pôsobiť v oblasti medzinárodného obchodu.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE23 00407-002, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF159.7 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.