Number of the records: 1  

Educational Marketing Tools on the Way to Costumer: Analogies with Approaches in Technical Systems Description

  1. SYS0297664
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502084002.0
    017
    70
    $a 10.1051/e3sconf/202345604001 $2 DOI
    035
      
    $a 1106638 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20231214d2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a FR
    200
    1-
    $a Educational Marketing Tools on the Way to Costumer: Analogies with Approaches in Technical Systems Description $f Nadiia Artyukhova, Artem Artiukhov, Róbert Rehák, Tetiana Vasylieva
    301
      
    $a VEGA 1/0392/23
    330
      
    $a Článok sa zaoberá vytvorením "škatuľového" modelu na popis nemateriálneho komplexu "marketing vzdelávacích služieb" -"univerzita" analogicky s popisom technických systémov. „Krabicový“ prístup bol študovaný v rôznych odvetviach vrátane marketingu. Štúdie ukázali, že napriek podobnosti názvov „škatuľkový“ prístup pri popise marketingových stratégií nedokáže úplne vysvetliť mechanizmus vplyvu poskytovateľa vzdelávacích služieb (univerzity) na zákazníka. Výsledky bibliometrickej analýzy pre otázky „trh vzdelávania“, „neuromarketing“ a „marketing vzdelávania“ ukázali, že proces marketingu vzdelávacích produktov prebieha v smere od „dodávateľa“ služieb k „dodávateľovi“ služieb. . Táto vlastnosť bola braná do úvahy pri popise vzdelávacieho marketingového komplexu pomocou „krabicového“ prístupu. Pokúšame sa opísať každú charakteristiku modelu „bielej“ krabice, ktorá sa týka komplexného „marketingu vzdelávacích služieb“ – „univerzity“. V priebehu popisu sa zistilo, že „krabicový“ model by mal byť doplnený o bloky pre komplexné testovanie a parametrickú identifikáciu výstupných parametrov modelu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0297638 $1 011 $a 2267-1242 $1 200 1 $a 3rd International Interdisciplinary Scientific Conference “Digitalization and Sustainability for Development Management: Economic, Social, and Environmental Aspects” 2023 $b elektronický zdroj $e London, UK, October 14-15, 2023 $v Pp. 1-16 $1 210 $a Les Ulis $c Édition Diffusion Presse Sciences $d 2023 $1 215 $a [1000 s.] $1 710 12 $a Digitalization and Sustainability for Development Management: Economic, Social, and Environmental Aspects 2023 $b International Interdisciplinary Scientific Conference $d 3. $e London, United Kingdom $f 14.-15.10.2023
    541
    1-
    $a Vzdelávacie marketingové nástroje na ceste k zákazníkovi: analógie s prístupmi v popise technických systémov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0043649 $a neuromarketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0089890 $a Artyukhova $b Nadiia $4 070 $9 25
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0087387 $a Artiukhov $b Artem $f 1983- $p EUBOBFVIO $4 070 $9 25 $T Výskumný inštitút obchodu a udržateľného podnikania
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0018218 $a Rehák $b Róbert $f 1984- $p EUBOBFKMA $4 070 $9 25 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0064580 $a Vasylieva $b Tetiana $4 070 $9 25
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20231214 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.