Number of the records: 1  

Modelling the CSR Concept of an Enterprise Under the Influence of Marketing Strategies and Strategic Competitiveness

  1. SYS0297914
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240105084549.0
    017
    70
    $a 10.7441/joc.2023.01.02 $2 DOI
    100
      
    $a 20240105a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Modelling the CSR Concept of an Enterprise Under the Influence of Marketing Strategies and Strategic Competitiveness $f Soňa Chovanová Supeková, Hana Krchová, Ladislav Fabo
    330
      
    $a Spoločenská zodpovednosť podnikov. Zelené stratégie podnikov a udržateľnosť. Inovácie, marketingové stratégie, marketingový mix a spoločenská zodpovednosť firiem.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0292502 $1 011 $a 1804-1728 $1 200 1 $a Journal of Competitiveness $b elektronický zdroj $e Scientific Journal from the Field of Management and Economics $v No. 1 (2023), pp. [1-17] $1 210 $a Zlín $c Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně $d 2023
    541
    1-
    $a Modelovanie konceptu CSR podniku pod vplyvom marketingových stratégií a strategickej konkurencieschopnosti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0045299 $a zodpovednosť podniku spoločenská
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0084459 $a udržateľnosť
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0090228 $a Chovanová Supeková $b Soňa $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0066483 $a Krchová $b Hana $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0090229 $a Fabo $b Ladislav $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240105 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.