Number of the records: 1
Implementation of Immersive Marketing Approach at HEIs: Challenges, Obstacles and Perspectives
SYS 0297940 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502084004.3 017 70
$a 978-625-99063-0-0/May 2023 $2 DOI 035 $a 1113842 $2 CREPC2 100 $a 20210303d2023łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a TR 200 1-
$a Implementation of Immersive Marketing Approach at HEIs: Challenges, Obstacles and Perspectives $f Artem Artiukhov, Nadiia Artyukhova, Róbert Rehák, Yuliia Yehorova 300 $a Abstrakt 463 -1
$1 010 $a 978-625-99063-0-0 $1 200 1 $a 30th RSEP International Conference on Economics, Finance and Business $e Conference Proceedings : Book of Abstracts $f Editors: M. Veysel Kaya, Patrycja Chodnicka-Jaworska $v P. 11 $1 210 $a Ankara $c BC GRUP $d 2023 $1 215 $a 23 s. $1 710 12 $a RSEP International Conference on Economics, Finance and Business $d 30 $e Warsaw, Poland $f 27.-28.04.2023 541 1-
$a Implementácia imerzívneho marketingového prístupu na vysokých školách: výzvy, prekážky a perspektívy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0079800 $a implementácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006261 $a školy vysoké 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 700 -1
$3 eu_un_auth*0087387 $a Artiukhov $b Artem $p EUBOBFVIO $f 1983- $4 070 $9 25 $T Výskumný inštitút obchodu a udržateľného podnikania 701 -1
$3 eu_un_auth*0089890 $a Artyukhova $b Nadiia $4 070 $9 25 701 -1
$3 eu_un_auth*0018218 $a Rehák $b Róbert $p EUBOBFKMA $4 070 $f 1984- $9 25 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0086965 $a Yehorova $b Yuliia $p EUBOBFVIO $4 070 $f 1978- $9 25 $T Výskumný inštitút obchodu a udržateľného podnikania 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20210303 $g AACR2 830 $a me: Chybné pomenovanie DOI (ako ISBN). T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1