Number of the records: 1  

Reputation of Family-Owned Businesses: Parent Companies vs. Their Brands in the Context of Global Pandemic

  1. Title Reputation of Family-Owned Businesses: Parent Companies vs. Their Brands in the Context of Global Pandemic
    TranslationReputácia rodinných podnikov: materské spoločnosti vs. ich značky v kontexte globálnej pandémie
    Author infoPeter Markovič, František Pollák
    Author Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Co-authors Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Source document Corporate Practices: Policies, Methodologies, and Insights in Organizational Management : International Conference on Entrepreneurship and the Economy in an Era of Uncertainty 2023. Pp. 917-937. - Singapore : Springer Nature Singapore, 2024 / Hariharasudan A. ; ul Haque Adnan ; International Conference on Entrepreneurship and Economy in an Era of Uncertainty. ISBN 978-981-97-0995-3
    DOI 10.1007/978-981-97-0996-0_54
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSingapore
    Keywords značky * pandémia * podnik rodinný * podnik dcérsky * podnik materský * meno obchodné
    AnnotationÚspech spoločností do veľkej miery závisí od ich reputácie, nehmotného aktíva, ktoré si zasluhuje maximálnu pozornosť. Nepretržité monitorovanie firemnej reputácie je kľúčové pri rýchlom odhaľovaní potenciálnych hrozieb. Rodinné podniky, ktoré spájajú tradíciu a prispôsobivosť v rámci svojich značiek, slúžia ako ideálne predmety pre štúdium reputačného manažmentu. Tento dokument sa ponorí do skúmania inovatívnych stratégií pre online správu reputácie uprostred globálnej pandémie. Autori vykonali komplexnú analýzu sentimentu naprieč hlavnými online platformami pre desať najväčších rodinných podnikov pred a počas poklesu pandémie. Preskúmali sa kľúčové determinanty ako Google, Facebook, Twitter, YouTube a LinkedIn. Táto štúdia odhaľuje výrazný kontrast medzi marketingovými stratégiami materských spoločností a ich značkami a ponúka cenné poznatky o udržateľnom vývoji značky. Rozpoznaním účinných metodológií a určením slabých stránok sa výskum snaží pretvoriť poznatky v oblasti manažmentu, najmä vzhľadom na transformačné prostredie formované ústupom pandémie.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE24 00176-003, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF631.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.