Number of the records: 1
Značka ako súčasť marketingovej stratégie
Title Značka ako súčasť marketingovej stratégie Translation Brand as Part of the Marketing Strategy Author info Janka Kopčáková, Erik Boltun Author Kopčáková Janka EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Co-authors Boltun Erik EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF Source document Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXVI. (2024) : recenzovaný zborník príspevkov z 26. medzinárodnej vedeckej konferencie : 13. – 15. 03. 2024, Košice, Slovenská republika. S. 5-17. - Košice : KKM PHF, 2024 / Mitrová Miriam ; Jakub Vincent ; Spišák Emil ; Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXVI. (2024) Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-5188-5 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords značky * stratégia marketingová * preferencie spotrebiteľské * podnik * prezentácia firemná * budovanie značky Annotation Poukázanie nie len na samotnú značku, ako súčasť marketingovej stratégie, ale taktiež na rozdielnosť pojmov, ako branding a rebranding, ktoré si môžu častokrát nie len spotrebitelia, ale aj samotné podniky zamieňať. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E24 00514-002, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 519.1 KB available after login 
article
Number of the records: 1