- Značka ako súčasť marketingovej stratégie
Number of the records: 1  

Značka ako súčasť marketingovej stratégie

  1. Title Značka ako súčasť marketingovej stratégie
    TranslationBrand as Part of the Marketing Strategy
    Author infoJanka Kopčáková, Erik Boltun
    Author Kopčáková Janka EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Co-authors Boltun Erik EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF
    Source document Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXVI. (2024) : recenzovaný zborník príspevkov z 26. medzinárodnej vedeckej konferencie : 13. – 15. 03. 2024, Košice, Slovenská republika. S. 5-17. - Košice : KKM PHF, 2024 / Mitrová Miriam ; Jakub Vincent ; Spišák Emil ; Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXVI. (2024) Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-5188-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords značky * stratégia marketingová * preferencie spotrebiteľské * podnik * prezentácia firemná * budovanie značky
    AnnotationPoukázanie nie len na samotnú značku, ako súčasť marketingovej stratégie, ale taktiež na rozdielnosť pojmov, ako branding a rebranding, ktoré si môžu častokrát nie len spotrebitelia, ale aj samotné podniky zamieňať.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE24 00514-002, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené519.1 KBavailable after login
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.