Number of the records: 1
Značka ako súčasť marketingovej stratégie
SYS 0305897 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20250108141326.5 035 $a 1271745 $2 CREPC2 100 $a 20250108d2024łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo 102 $a SK 200 1-
$a Značka ako súčasť marketingovej stratégie $f Janka Kopčáková, Erik Boltun 330 $a Poukázanie nie len na samotnú značku, ako súčasť marketingovej stratégie, ale taktiež na rozdielnosť pojmov, ako branding a rebranding, ktoré si môžu častokrát nie len spotrebitelia, ale aj samotné podniky zamieňať. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0305856 $1 010 $a 978-80-225-5188-5 $1 200 1 $a Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXVI. (2024) $e recenzovaný zborník príspevkov z 26. medzinárodnej vedeckej konferencie $e 13. – 15. 03. 2024, Košice, Slovenská republika $f editor: Miriam Mitrová $g recenzenti: Vincent Jakub, Emil Spišák $v S. 5-17 $1 210 $a Košice $c KKM PHF $d 2024 $1 215 $a CD-ROM 70 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*0054101 $a Mitrová $b Miriam $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0054386 $a Jakub $b Vincent $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0049455 $a Spišák $b Emil $4 675 $1 710 12 $a Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXVI. (2024) $b Medzinárodná vedecká konferencia $d 26. $e Košice, Slovensko $f 13.-15.03.2024 541 1-
$a Brand as Part of the Marketing Strategy 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004836 $a preferencie spotrebiteľské 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik 610 1-
$9 eu_un_auth*0005850 $a prezentácia firemná 610 1-
$9 eu_un_auth*0057589 $a budovanie značky 700 -1
$3 eu_un_auth*0062753 $a Kopčáková $b Janka $p EUBPHFKOP $4 070 $9 50 $f 1994- $T Katedra obchodného podnikania PHF 701 -1
$3 eu_un_auth*0089797 $a Boltun $b Erik $p EUBPHFKKM $4 070 $9 50 $f 1984- $q E $T Katedra kvantitatívnych metód PHF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20250108 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1