- Knowledge Sharing and Customer Knowledge Management in the Context of…
Number of the records: 1  

Knowledge Sharing and Customer Knowledge Management in the Context of Sustainability and CSR: A Case Study of the Fashion Industry in Poland

  1. Title Knowledge Sharing and Customer Knowledge Management in the Context of Sustainability and CSR: A Case Study of the Fashion Industry in Poland
    TranslationZdielanie znalostí a riadenie znalostí zákazníkov v kontexte udržateľnosti a spoločenskej zodpovednosti podnikov: prípadová štúdia módneho priemyslu v Poľsku
    Author infoNatalia Kozik, Malgorzata Agnieszka Jarossová
    Author Kozik Natalia
    Co-authors Jarossová Malgorzata Agnieszka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Proceedings of the 26th European Conference on Knowledge Management : VOL 1. Pp. 524-533. - Reading : Academic Conferences and Publishing International Limited, 2025 ; European Conference on Knowledge Management. ISSN 2048-8971
    DOI 10.34190/eckm.26.1.3618
    Note069/ZJO/2024/POT. - Registrovaný: Scopus
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionGreat Britain
    Keywords priemysel odevný * maloobchod * manažment znalostný * zákazníci * podnik * obchod elektronický * udržateľnosť * zodpovednosť podniku spoločenská * Poľsko
    AnnotationMódny priemysel, ktorý dlhodobo zápasí s nadprodukciou, neudržateľným využívaním zdrojov a problémami s pracovnou silou, je čoraz viac nútený prijímať udržateľné a etické postupy. Moderní spotrebitelia očakávajú, že značky začlenia spoločenskú zodpovednosť firiem (CSR) do svojich operácií a transparentne budú o tomto úsilí informovať. Zdieľanie znalostí (KS), chápané ako interná a externá výmena informácií a osvedčených postupov, je kľúčové pre zlepšenie prevádzkovej výkonnosti a posilnenie vzťahov so spotrebiteľmi. Transparentná komunikácia aktivít CSR buduje dôveryhodnosť, dôveru a lojalitu k značke. Podobne aj riadenie znalostí zákazníkov (CKM), ktoré sa vzťahuje na zhromažďovanie, analýzu a využívanie údajov o spotrebiteľoch, umožňuje spoločnostiam zosúladiť marketingové a CSR stratégie s očakávaniami zákazníkov. V móde to zahŕňa personalizované posolstvá, ekologicky zamerané vernostné programy a iniciatívy, ako sú schémy vrátenia oblečenia alebo recyklácia. Preskúmanie úlohy riadenia znalostí zákazníkov a zdieľania znalostí v módnom priemysle v kontexte udržateľnosti a spoločenskej zodpovednosti firiem.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE25 00311-003, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.1 MBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.