Number of the records: 1
Moderní marketing
Title Moderní marketing Author info Paul Smith, [preklad: Tomáš Hlaváč, Zdeněk Strnad] Author Smith Paul Another authors Hlaváč Tomáš (Translator) Strnad Zdeněk (Translator) Issue data Praha : Computer Press , 2000. - 518 s. Edition Praxe manažera , Business books ISBN 80-7226-252-1 Document kind monographs Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * komunikácia marketingová * plán * stratégia marketingová * štúdie prípadové * nákup * zákazníci * správanie spotrebiteľa * taktika reklamy * prieskum trhu * výskum trhu * agentúry * médiá * politika * ekonómia * marketing medzinárodný * nástroje marketingové * reklama * podpora predaja * marketing priamy * práca s verejnosťou * sponzorovanie * výstavy * identita podniková * balenie * technológie informačné Database BOOKS Copy count 4, currently available 2, at library only 2 Call number 772273, 779260, 801486, 801487
book
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 772273 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 779260 SEK Sklad knižničného fondu voľný 801486 SEK Pobočka SEK Košice len prezenčne 801487 SEK Pobočka SEK Košice voľný
Number of the records: 1