Number of the records: 1  

Obchodné služby

  1. MICHALOVÁ, Valéria. Obchodné služby. Bratislava : Ekonóm, 2002. 173 s. ISBN 80-225-1550-7
    Ohlasy:
    [4] KUBIČKOVÁ, Viera et al. Moderné nástroje v podnikaní so službami. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. 194 s. ISBN 80-225-2134-5.
    [4] KUBIČKOVÁ, Viera - BENEŠOVÁ, Dana. Inovácie v službách. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. 280 s. ISBN 978-80-225-2365-3.
    [4] GRELL, Michal. Informačné systémy v národnom hospodárstve. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. 160 s. ISBN 80-225-1953-7.
    [6] GRELL, Michal. [Obchodné služby. Business services]. In Dialógy o ekonomike a riadení : odborno-informačný časopis pre členov Klubu ekonómov Ekonomickej univerzity a jej absolventov. ISSN 1335-4582, apríl 2004, roč. 6, č. 18, s. 105-106. Recenzia : Obchodné služby / Valéria Michalová. Bratislava : Ekonóm, 2002. - ISBN 80-225-1550-7.
    [4] SOJÁK, Marek. Obchodné služby v Slovenskej republike so zameraním na oblasť reklamy a konkurencieschopnosť. In Merkúr 2006 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006, s. 399-407. ISBN 80-225-2290-2.
    [4] DZIAKOVÁ, Jana. Ekonomický dopad inovácií v službách s dôrazom na zamestnanosť. In Merkúr 2006 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006, s. 109-118. ISBN 80-225-2290-2.
    [4] DAŇO, Ferdinand - HANULÁKOVÁ, Eva - VOKOUNOVÁ, Dana. Poradenstvo a outsourcing v marketingu. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. 162 s. ISBN 80-225-2109-4.
    [4] BENEŠOVÁ, Dana. E-business - nová forma podnikania v obchodných službách. In IBC. International business cooperation. Roč. 15, 2004, č. 3, s. 11, 21. ISSN 1336-2828.
    [4] ONDREJKA, Juraj. Rozvoj podnikania vo vidieckom turizme v regióne Piešťany - v lokalite Moravany nad Váhom, Bezovec, Výtoky a N. Blatnica. In Cestovný ruch v procese európskej integrácie a globalizácie : zborník prednášok z konferencie : 20.-22.10.2004. 1. vyd. Banská Bystrica : Dom techniky ZSVTS, 2004. S. 186-191. ISBN 80-230-0170-1.
    [4] GRELL, Michal - BAČOVÁ, Irena. Sektor služieb a jeho zapojenie do elektronického prostredia Európskej únie. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. Roč. 3, september 2004, č. 3, s. 42-50. ISSN 1336-1732.
    [4] ELIAŠOVÁ, Darina - PACHINGEROVÁ, Mária - DENDIŠ, Ľubomír. Kúpeľníctvo. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2003. 170 s. ISBN 80-225-1687-2.
    [4] ELIAŠOVÁ, Darina. Ochrana subjektov trhu služieb : seminárne cvičenia. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2003. 162 s. ISBN 80-225-1736-4.
    [4] GRELL, Michal - MAJIRSKÝ, Miroslav - BAČOVÁ, Irena. Informačné systémy v ekonomike. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2003. 190 s. ISBN 80-225-1712-7.
    [4] SZARKOVÁ, Miroslava et al. Komunikácia v manažmente. Bratislava : Ekonóm, 2002. 197 s. ISBN 80-225-1585-X.
    [4] SZARKOVÁ, Miroslava. Personálny manažment pre prax. Bratislava : KARTPRINT, 2002. 96 s. ISBN 80-88870-22-4.
    [4] KUBIČKOVÁ, Viera. Inovačné aktivity podnikov služieb. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 162 s. [8,207 AH]. VEGA 1/0449/08. ISBN 978-80-225-2850-4. S. 17, 25, 141.
    [4] HANULÁKOVÁ, Eva - PARÁKOVÁ, Romana. Prístupy ku klasifikácii poradenskej činnosti. In Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3735-3, s. 46-57. VEGA 1/0333/11.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.