Number of the records: 1  

Podnikový marketing v podmienkach trhového hospodárstva.

  1. Title Podnikový marketing v podmienkach trhového hospodárstva.
    Author infoDagmar Pinková
    Author Pinková Dagmar
    Source documentPodniková organizace. Roč. 44, č. 10 (1990), s. 439-442
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of Edition[CS]
    systematics 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Keywords marketing * odbyt * hospodárstvo podnikové * hospodárstvo trhové * stratégia podniková * prieskum trhu * zákazníci * motivácia
    AnnotationVýznam odbytu ako základného predpokladu existencie podniku a úspešnej realizácie jeho cieľov. Marketing - odbytová, podnikovo-politická koncepcia zameraná na trh. Podmienky úspešnej realizácie marketingových stratégií. Model marketingového systému. Prieskum trhu. Analýza správania sa zákazníkov. Poznanie motivácie potenciálneho kupca.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.