Number of the records: 1  

Ani reklama nie je všemohúca

  1. Title Ani reklama nie je všemohúca : Ako na Slovensku rozdeliť päť Fordových dolárov?
    Author infoPeter Filo
    Author Filo Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentSlovenský Profit. Roč. 2, č. 24 (1994)
    Profit Extra. s. 27
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * propagácia * predaj * marketing mix * distribúcia * odbyt * Slovensko
    AnnotationReklama, podpora predaja, propagácia (promotion) - fungovanie týchto zložiek marketingového procesu. Nízka obratovosť v reklamnom priemysle na Slovensku. Rezervy reklamného priemyslu. Výdavky na reklamu. Marketing mix a jeho štyri veličiny tzv. 4 P - výrobok (product), cena (price), podpora predaj (promotion) a odbytové kanály (place).
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.