Number of the records: 1
Conjoint analýza
Title Conjoint analýza Author info L. Svoboda Author Svoboda Libor Source document Acta oeconomica pragensia. Roč. 3, č. 1 (1995), s. 193-204 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 519.2 - Pravdepodobnosť a matematická štatistika Keywords analýza conjoint * metódy štatistické * stratégia marketingová * analýza regresná * údaje štatistické * preferencie spotrebiteľské Annotation Conjoint analýza je názov pre skupinu metód, ktorá sa zaoberá určením preferencií, ktoré spotrebitelia prikladajú rôznym vlastnostiam nejakého výrobku. Vývoj metódy a jej aplikácia. Rôzne prístupy k získaniu východiskových údajov pre analýzu: matica kompenzácie, metóda plného profilu, adaptívny postup. Regresná analýza a jej aplikácia v procese analýzy dát pri conjoint analýze. Použitie analýzy pri marketingovej stratégii. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1