Number of the records: 1  

Kdy je vhodný telemarketing

  1. Title Kdy je vhodný telemarketing
    Author infoM. Cimr, K. Hrubešová
    Author Cimr M.
    Co-authors Hrubešová K.
    Source document Strategie : týdeník pro marketing, reklamu, média a online. Č. 3 (1996), s. 12-13. - Praha : Strategie, 1996. ISSN 1210-3756
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * telemarketing * prieskum trhu * predaj * reklama
    AnnotationVhodnosť použitia telemarketingu. Druhy telemarketingu: aktívny a pasívny. Marketingové prieskumy. Predaj produktov. Tlačenie pozvánok. Obnovovanie predplatných časopisov a novín. Meranie účinnosti reklamy. Tvorba databáz. Získanie príspevkov pre nadácie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1996: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.